###
10/1/2025
Ve FORLEXu hledáme šikovnou a motivovanou osobu na pozici OFFICE MANAGER.
Klíčové odpovědnosti:
• Zajištění bezproblémového chodu kanceláře po administrativní, provozní i organizační stránce
• Koordinace každodenního provozu a správa kancelářských zásob
• Administrativní podpora vedení společnosti
• Vedení zaměstnanců zajišťujících administrativní podporu právníkům a dalším členům týmu
• Příprava a úprava právních dokumentů, podkladů k fakturaci a korespondence
• Organizace a správa kalendářů, schůzek a cestovních plánů
• Komunikace s klienty a externími partnery
• Správa a aktualizace databází a spisů
• Další ad-hoc úkoly dle potřeb kanceláře
Požadavky:
• Znalost angličtiny (slovem i písmem)
• SŠ/VŠ vzdělání
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Spolehlivost a pečlivost
• Schopnost pracovat samostatně i v týmu
• Proaktivní přístup k práci a ochota učit se nové věci
• Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (MS Office, atd.)
• Předchozí zkušenosti v back office výhodou
Nabízíme:
• Práci v prestižní advokátní kanceláři
• Přátelské a podporující pracovní prostředí
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
• Odpovídající platové ohodnocení a benefity
Pokud Vás tato nabídka zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis na emailovou adresu: lucie.olejarova@forlex.cz.
Těšíme se na Vaše odpovědi!