###

AKTUALITA

NABÍDKA PRÁCE - OFFICE MANAGER


10/1/2025

Ve FORLEXu hledáme šikovnou a motivovanou osobu na pozici OFFICE MANAGER.

Klíčové odpovědnosti:

• Zajištění bezproblémového chodu kanceláře po administrativní, provozní i organizační stránce

• Koordinace každodenního provozu a správa kancelářských zásob

• Administrativní podpora vedení společnosti

• Vedení zaměstnanců zajišťujících administrativní podporu právníkům a dalším členům týmu

• Příprava a úprava právních dokumentů, podkladů k fakturaci a korespondence

• Organizace a správa kalendářů, schůzek a cestovních plánů

• Komunikace s klienty a externími partnery

• Správa a aktualizace databází a spisů

• Další ad-hoc úkoly dle potřeb kanceláře

Požadavky:

• Znalost angličtiny (slovem i písmem)

• SŠ/VŠ vzdělání

• Výborné organizační a komunikační dovednosti

• Spolehlivost a pečlivost

• Schopnost pracovat samostatně i v týmu

• Proaktivní přístup k práci a ochota učit se nové věci

• Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (MS Office, atd.)

• Předchozí zkušenosti v back office výhodou

Nabízíme:

• Práci v prestižní advokátní kanceláři

• Přátelské a podporující pracovní prostředí

• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje

• Odpovídající platové ohodnocení a benefity

Pokud Vás tato nabídka zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis na emailovou adresu: lucie.olejarova@forlex.cz.

Těšíme se na Vaše odpovědi!